Friday, March 18, 2011

mari!

hari ni mcm teringin nk g urut2 ngn bidan..
nk urut kaki, perot n smua2 la..
nk kna overhaul bdn ni.
smlm rs xsehat sgt..
sampai tpkse la tolan paracetamol sebijik..
cian baby mama....
adusss ramai dah soh g tgk gender baby.. hurmmm..
tgu aje la ehh... nk bt 4D scan kna 6bln keatas..
lmbt lg la pulakk...

owhh psl dat day.. lp nak update.. pasal spital serdang.
rupe2nye.. xpyh nk booking pape pon..
nk bersalin g je dewan bersalin terus nanti..
time tu br bole dcide nk bilik class ape..
OOooo br saye tahu..
yg dorang pesan.. time nk bsalin nnt kena bawak :
  1. i/c husband n wife
  2. kain batik.. ( mati aku.. xreti pakai kain batikkk...kna blajar ni..adeyhh)
owh nk djadikan cerita spnjg aku hidup kat cni aku xpenah tahu pon ade jpj kat bangi .. dan baru aku th ade je jpj kat sini.. kkekekek ( coz slame ni aku g renew roadtax or  lesen kat area bandar tun razak..) huahahahha~~~
Sungguh memalukan kamu ainul.

n juge td baru je lepas renew insuran n roadtax! n bayar keta jugee.. ( bangkrup laki akuu...) pheuwww~

ok laaa.. mahu siap2 ajak mama g berurut =D tata!~

No comments:

Post a Comment