Monday, May 16, 2011

h a r i i n i . . .

Assalamualaikum wbt...

pagi2 mcm sgt2 malas nk bgn. naseb hubby pakse sy bgn tadi.klu tidak..alamatnyee..lewat le aku msok opis.hehehee... thanks to hubby =D

pagi2 bos msg die MC! adeyhhh sorang le nmpknye aku nk handle site ni.adussss~ pas2 pagi2 pelik je kat jalan xjam!owwhhh agaknye smua org pon apply cuti hari ni pasal esok pon cuti..legaaaa.. sbb sy sampai awal! yahOOoo..putrajaya ini sy yg punya..huahahhaaa...

skang.. aku tgh berblogging.. hihii.. sambil2 nk prepare buat report... mmm... n skang jgk supervisor aku tgh mbebel2 sbb xdpt ?#$@!.. ********* xleh nk state kat cini.kang ade hamba Allah yg xdiundang terbace kee..parah plak kang!cobaan sungguh la ari ni kn?...sabar je la ainul... nk marah ni nak marah..

owwhh !!! guyss!! esok sy ada rehearsal!.. nk p ambik jubah skali... yabedabedooooo! dis coming friday i grad! yahuuuu!~ i dapat scroll! nak lambung tinggi2 nnt =) hihiii.. setelah 5thn blajar mcm nk mampusss..plus dugaan yg mcm2... akhirnyaaa.... tamat sudah!alhamdulillah...plus mahu dbanggakan skali baby sy pon akan grad skali! hihiii... bagusnye ank mama!

tapi tapi tapi... gmbar nnt kompem xlawa kn? sbb sbb sbb smua pon tahu..so xpyh la sy mention kat sini.. hihiii.. pasrah nye la sy gmbr nnt xcomeiii.. tapi pewott haruslah comeii kn kn kn.. ngehngeh..

saya sedang plan something ni..dlm kpale otak mcm2.. tgh tunggu my elder sister balik cni dl.then br leh plan mcm2.. so just wait n see la apa plan nye nnt =) weeee.. datenye akan berlangsung time cuti skolah laaa.. hopefully menjadi..amin amiin amiinnnn

No comments:

Post a Comment