Friday, June 10, 2011

bile emosi ...

bile emosi menghantui diri!

aku btol2 pntang laaa..
da silap org lain..
aku pulak yg kena..

bullshitttttttttt!

dengan menyatakan kebenaran...
*lidah kelu tanpa berkata apa2*

ehh tetibe aku emo kn?
hahhaaa.. tu la die perempuan dan dot dot..
xleh nk control diri bile emo!
sungguh memalukan bukan?
hmm...

ade sebilangan manusia berpendapat bahawa wanita tidak sesuai utk.....
dalam hadis pon tertulis..
blablablaa...
sbbnye senang aje..sbb pompuan suke emo lebih!
unprofessional siot!!!!

tapi kat sini aku nk...
xsmua pompuan sama..
ok kwn2..

ehh sori aku mbebel kat blog arini..
sejak menjak ni ramai yg mengadu domba..
penin kepale ku sudahhh!

xpe la kena kuat!
pape pon manusia kn..
xsmua manusia itu perfect!
so terima la kelemahan masing2..

so renung2 kan dan selamat beramal!
byeee

No comments:

Post a Comment