Wednesday, July 28, 2010

Can't sleep

urggghhhh~~  why ??mata ni xleh nk lelap.. da try but failed!! hmm..bb tdo nyenyakk je.. bestnyeee.. nk kacau cian plak esok keje.. hmm.. arini nk bt pe eehh?? nk g jalan2 tp malas.. tp mcm2 dlm kepale otak ni..ntah laahhh.. nxt 2 weeks da start test 1..adoiii!! aiissshhh..serabot dah ni..hahahaaaa..Ntah knp ntah lately mcm rs mcm2.. nk mkn la nk itu laa nk ini laa.. gilo ape..huahahhaaa...td layan movie ngn mama.. hihiii..nmpk sgt kn xde bnda nk bt..+ mkn egg tart i..uihhh.. layann!!~~ mama pulak asyik risau i ni membesar bagaikn juara dumex!! "asyik makan je ainul ni" hihiiii...

haa nk djadikan cite.. td g fac.. one of fkm staff tnya

"knp kurus sgt skang..??" 
ade ke?? gileee ape kata aku kurus.. gemok kot!! ni sah2 pasal aku pkai baju longgar ni. sbb sll nye ketat sket baju aku g cls.. da jd bini org haruslah sopan santun skit kn?? xgitu tipah?? haha.. plusss boleh kata cmni plakk..


" tu la awak.. suami awak xpndai jaga awak.. xbagi awak mkn ni!!
aiisssshh ade ke kata cam2..rs nk siku2 je mamat tu..hahaa... 

"klu awak kawin ngn saya confirm saya bagi awak makan smpai awakk gemok. br bestt nmpk bahagia. org pas kawin kn sll nye gemok!!" 
eeee aku rs mcm geramm jee.. lelaki ni kang da bosan ngn bini ,bile bini da gemok suke cuci mata kat pompuan yg cntik2..

serta merta jawab
" encik, xkn la nk gemok terus kot..sabor2 la dulu..tekejut husband saya nnt.."
hihiiii..itu adalah ayat yg sopan aka jawapan utk jaga hati org itu... dlm hati.. klu aku gemok confirm laki aku tdo katil terangkat sebelah atau klu naik keta sure jongket sebelah keta tu nnt,,wakakkakaaa..


"ainul ainul naseb awak dah kawin..aisssshh klu tidak ...!!??!!..
dlm hati ni smbung ayat tu..klu tidak kau akan menyesal..huahahaaa...eceehh mcm dlm iklan kn?? hihiii


kadang2 bile da biasa + keliling lelaki ni ..( since f.4 i start bkwn very closed dgn lelaki!! bfr dis kn i skolah pompuan.. ) smpai arwah papa n mama pon risau.. ank aku ni ?? hahhaaa..so bile dorang ckp pape psl kite rs mcm ni haa.. msk tinge kiri kuar tinge kanan.. nk kembang da xheran dah ( sbnrnyer takot spenda i koyak..hihiiii) .. nk malu2 ada aa skit tp cover baik punyeee.... sbb perangai lelaki mmg sk kacau pompuan pon @ berseloroh cam nenek sll kata...sbb i ni pon kdg2 join my best frens p ngorat pompuan time study dl..hihiii....tukang ayat ni.. jgn xcaye..huhu~~so i ni ha sgt2 la phm perangai lelaki n ofcrse lelaki pon xkn malu ngn eden..klu dorang kenal aku laa..hihiiii..so far lelaki xpenah lah nk termuntah kwn ngn aku ni haa.. pasal.. well u knw me guyss!! me B E C O K!! hahahaa.... dlm kata yg lagi sesuai adalah frenly..hihiii..(kejap2.. nk msk bakul angkat sendiri..) so far kwn2 aku sndiri xpenah la benci aku kn.. tp yg peliknye org yg xbp knal aku benci kat aku..mcm mn tu ehh?? hahhaaa.. knl pon tidak..myb knal2 cam2 je ke.. or sekali dua jumpa or 3kali 4 kali ym/chat fb..so sori la ehh klu bile u ols tgk sy rasa nk muntah darahh..sowwiiii... ayoook xtahu!! saya xsalah... saya xusik org...ha ha .. xtahu!! for me laaa.. klu nk bkawan tu boleeehh.. but bpada2.. yang penting your inner beauty!! H A T I mahu BERSih!!! xde iri hati no hasad dengki.. baru lahh kite ni hidup hepii ajeeee... xde la problemm aje dlm hidup kamu tu kawan..ok? sy ni pon da tua.. da lanjut usia.. hihiii.. so xpeee.. terime jela klu ada org xsukeee.. jnji aku xkaco hidup kamu itu.. ok laaa..

aape ntah aku merapeett ni..gileee apee?? sbb td ada junior ni paandang aku mcm nk TELAN aku ni haaa..mcm aku ni weird sgt..eee jolok mata tu kang.. rs klu boleh nk sound aku dah sound tepat!! tapi i kn.... ssopan santunnnn .. lemah lembutttt.. ( sila sebot mcm bdk kecik tu sbt..ape ntah nm die ehh.. yg belakon ngn awal tu.. ntah .??. erkktu..lupa la plak!!) hahhaa..

myb dlm hati bdk Jr. tu kata " ape lah minah ni bt kat cni..fakulti mn ntah??semak jee kat fakulti org.." hahhaaa.. aku sll bt andaian.. hihiiii... to juniors : pls laa jgn la pndang aku mcm tu ok!!.. dl aku penah gak kna time aku part one dl..senior aku pndang atas bawah atas bawah mmg buat muke xpuas hati.. aku ni haa.. bsuara pon tidakk..adoiii..skang junior plak pndag aku mcm tu ..issshh.. aku ni ddk kat sn da btahun2 xpenah pndang slack kat sape2 tau.. uurrgghhh!!~~ cube lah ambk contoh yg baikkk..eeeee.. aku geram manusia yg mcm ni.. HATI babe!! hati..bersihkn plss!!.. tp  knp  gals  je  menyamph ngn aku ni ha?? hmmm...
ok laahh aku ni sgt2 da merapet!! da pkl 3:43am..hmm.. tp still xngntok lg..xpe laa..try tdo tgk cmne..hihii..ok gtg..tata

pls pegang prinsip ni " XKENAL MAKA XCINTA" tu jeee..renung2 kn dn slamat beramal!!

No comments:

Post a Comment