Sunday, September 19, 2010

aissshhhh~~~

tension ok! bile nak beraya je xtau nk pakai baju apa. smua baju da ketat kot! adoiiii.. xtahu la knp lately tekak aku ni nak melantak aje..da melantak , melantak lg.. gile ke ape?? hurrmmmm... adooiii.. tension tension gak, tapi bile dpt makan xpulak tension ke risau ke or ape2 ke.. aiisshhh..hari ni je 3 opnhse! wwoohooooo.. makan dgn aman nyeee.. smua aku sapu.. smpai bb pon pelik. dah mkn siap bertambah2 lagi.ntah leee.. perot ni xrasa kenyang langsung.. xrasa kenang sikit pon..boleh? hahhaa.. klu dulu aku mkn sikit je da cpt kenyang.. skang? mahunyee.. slagi xabs lauk tu xberhenti la aku ni haa.. kahkahkahhhh.. fuuhhhh!~~ tension kah aku??? huhu...


p/s: smua tegur aku da gemok!!!!! sgt2 nmpk ok! uurrgghhhhhh!~~~
pipi ituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!



No comments:

Post a Comment