Wednesday, September 29, 2010

Seperti yg dijanji kan : Singapore bites!


Tempat yg sangat best utk shopping! Juling bijik mata makcik ni nyah.. fuhhh.. macam2 ada.. hubby dapat grab die nye shoe.. saya? hehehee.. xkan xde..MUSTAHIL! hihiii. apa dia? segan la nk canang kat sini.. i kn mmg low profile..wakakkakaa... "lu pikir la sendiri"..
Actually, last saturday my sis buat open hse! so, kami sekeluarga pon ke JB! alang2 bantu la kakak saya sorang ni memasak.meriah gak la opn hse kali ni.. fuhhh.. ramai org kot. laksa n spaghetti licin ok! xsangke..fuhh! kaki ni da start la lenguh n sakit2 badan bagai.. aduuuhhh..plus kami kekenyangan malam itu.. banyak kot aku bedal..wakakaka..mahu 65kg aku time tu.huh! 
dalam kepenatan, tamat sudah opn hse umh kakak, hubby tanya " jadi x g singapore?" aku? dgn serta merta menjawab! " harus lah jadi b!" hihiii...penat xpenat la jugakkn, semangat kuar kn passport yg tersedia bawa.. psssttt.. tiap kali g jb, pasti sy bawa passport saya. dgn harapan dpt la masuk singapore! hehehee... 
Last sunday, AKHIRNYA!! Alhamdulilllah, kami berjaya masuk! weehuuuuuu!~~ 
experienced kat kastam, kelamkabot i ok! ngehngeh.. jadi minah kabut dat day. hurmm..ramai yg kata singapore cantik, n bla bla blaa... n saya admit mmg cantik! saya suke! yahooooo! kami pergi ke orchard rd+bugis st... xbyk tmpt pasal takot xsmpat nk balik. esoknye hubby i keje.. so for the nxt trip hubby plan nk explore jauh n lama sikit..dat day separuh hari je plus dpt la tinjau2 keadaan.  TERUJA gile kt sn sbb mereka individu yg BERDISPLIN. xnmpk 1 sampah pon. walaupon crowded dgn manusia yg dtg melawat / shopping! gile kagum.. cube klu u ols g sogo.. mahu nmpk plastik sampah bergelimpangan kat tepi n celah mana mana.kn? tapi kat sn, bersih kot..facilities dorang.. wow! canggih! =) TAPI!! pelik sbb ramai endon kat sana..huahahhaa... tapi endon yg class ok! grade 1 punye.. .my sister said mereka org boyan. ntah sapa ntah..sy pon xtahu.. kehkehkeh.. kt sini ada la sikit gmbr yg boleh dshare utk tontonan umum! actually nk je berceloteh pnjg2 tapi xmampu la nk susun ayat bt masa ni.. sowi ehh, ngantoks gileee.. ok la guys, tata! gmbr yg selebih nye.. sila tgk di fb! sekian!
 
saya yg mengantuk melaporkan diri!
Y
peace no war!

No comments:

Post a Comment