Thursday, January 27, 2011

poning!

aku pening la ngn manusia zaman skang ni.. tudung ni danggap mcm ape ehh?? fesyen ke.. or mmg wajib tutup aurat? klu aku byk ckp nnt ramai yg argue.ramai yg potpetpotpettt.. so better berkata2 dlm hati aje...

tapi ni ada satu hal lg.. time2 nk nikah konon nk buat majlis khatam AlQuran.. tapi dkt majlis tu cube la respect sikit.. sbb awak tu pegang alQuran kn.. bc ayat2 suci al quran!ape salah nye pakai tudung tu.. kasi tutup.. ni nk contoh lady N tu kot... kasik nmpk jambol! aissshhh.. aku geram btol la klu org tu xreti adap2 dpn AlQuran... xpakai tudung tu hak masing2 tapi bile kamu berhadapn dgn AlQuran, Solat ...wajib kn tutup aurat tu.. ade ke org sembahyang kuar kn jambul kat depan? ada???....

p/s: mmg org kata jgn ikot bnda yg xelok tp hakikatnye kiri kanan smua jadi da xelok skg!

hopefully utk diri sendiri.. 1 masa 1 hari nanti aku akn jadi insan yg solehah!Lindungi aku dan keluarga ku ..AMIN!~

No comments:

Post a Comment