Wednesday, January 12, 2011

tension tahap gaban!

Disebabkan saya preggy...
byk benda yang dilarang..
what i mean is byk benda yg saya xboleh buat.
apa bnda?hurmm..
meh la nk cite sikit..
sebenarnye geramm xlalu nk bercerita tapi nk jugeee...
membebel kat blog ku ini!
jap ehh nk recall... lupa pulak..doinnkkk!!~~

haaa.. saya tidak boleh :

1. Membuat facial muka atau lebih senang, tidak dibenarkan menyapu krim dimuka yg berkenaan pasal jerawat.. (blur bile sis in law bgth.. )
2. tidak dbenarkan membuat hair treatment, rebonding, n bla bla bla ( yg berkaitan dgn rambot. Sbb apa? sbb ada chemical)
3. Tidak dibenarkan membuat sauna .. (panassss xelok utk baby)
4. tidak dibenarkan menyimpan rambot yg terlalu panjang! nnt payah n nnt zat kurang sbb baby ambik zat kite..
5. Tidak dibenarkan diet.. ( hahhaaa.. semestinya tidak la kn bt masa ni.. =) )
6. tidak dibenarkan melakukan kerja yg berat2 dan aktiviti lasak.. ( termasuk tuutttttt~~~).. huh! borinng!
7. tidak dbenarkan memakan junkfood! tettt! hate it! ceesss~
8. tidak dibenarkan mengeluarkan kata2 yg kesat/mengumpat/mencela/memaki/baran n seangkatan dengan nya.. ( bagi baby baik mcm hati Papa die =) )
9. ???

hurmm.. xingat apa lg ntahhh.. hurmmm~~ nnt klu ingt saya update lg.. hehehhee..
bkn nye saje2 tapi bile org2 tua da berpesan sile la ikot ye ainul! jgn nk memberontak ajeee..n
so conclusion nye buat masa ni saya hidup dgn apa yg sbenarnyeee~~ n 9bulan ni la nnt saya hidup dgn rambot asalku. =) thehehhee ( tension sebenarnyeee..)
SEKIAN!

No comments:

Post a Comment