Sunday, February 27, 2011

basuh.. jgn x basuh

hubby tgh bz menyental toilet dbilik kami. die mmg suke bersihkn toilet die tiap2 bulan.thehehee...

hmm.. tgh golek2 dbilik, dlm kpale otak ni tetibe terpikir nnt nk ada baby ni perlu ke tukar cat bilik ni?hurmmmm~ pikir nk letak baby cot kat mana.. i suke putih.. i nk baby cot i nnt pon warna putih..plan mcm nk tukar curtain juge.. ikot gender baby la nnt.. gal ke boy ke.. aisshhh...mcm2 dah dlm kepale otak ni. mama kata kat umh ni kena ada 2 baby cot. 1 dlm bilik 1 kat ruang tamu. sbb nnt klu org nak tgk bole la letak kat baby cot yg kat luar tu nanti. xla dorang masuk2 bilik. bilik kan tempat privacy.. klu sedare mare ok lagi.klu org luar?an an an..bersepah kee.. brg2 baby, brg2 mama n papa die.. hihiii..

sekarang ni mmg keje pikir pasal baby je.. brg2 mama die da malaihh nk pikir,, klu berangan nk macam2 pon bkn nye leh pakai lama.makin lama perot ni makin membesar.. tiap2 bulan xkan nk tukar2 baju an an an.. saep la pulakk unless aku keje.. =) duit sendiri suke hati aku ape aku nak buat.. ( tu klu aku keje laaa... ).. lg beberape hari nk bulan 3.. 3.3 genap aku 4bulan.. lagi 5bulan babe.. OO OOOoo.. aku cuaksss...mcm2 aku cuaksss... terpikir nk bersalin katne.. gomen ke private ke? mana2 pon aku xkesah. jnji aku selamat.tu je yg penting.. xperlu la nk berlagak nk bersalin tempat2 mahal ke.. walhal duit tu mcm2 boleh kite nk buat.. btol x? jgn nk mengikot2 sgt org2 sekeliling... terime seadanye life kamu sekarang ni.. sbb kamu ini golongan manusia yg biasa2 aje... sile lah sedar.

owhh ye.. masalah gatai2 aku da x terok sgt.. da ok sikit dah.. xmelecet dah pon.. sgt berkesan itu gel! smile***

sekarang ni condition badan aku time preggy ni agak stabil sikit. klu dulu sakit itu n ini.. but now after had light massage dat day.. da kurang dah sengal2 sendi... tapi bahagian muntut ni ada la rasa sengal2 n kdg2 tu krem.. kaki .. mcm dah kuat sikit. xlenguh2 n xla bengkak2 kat area buku lali tu.. Alhamdulillah...

ok la gtg.. da zuhur.. nnt klu ada bnda nk update lg saye akn update .. sbb mood da kembali seperti biase.. hihiiii

nasik lemak kat umh richerd
 smlm saya dpt ini! dah lame ckp2.. br smlm dpt =) thanks hubby!

No comments:

Post a Comment