Tuesday, November 9, 2010

Al Kisahnyeee..

hari demi hari ku menanti saat ini! berangan xabis2 nk g jln2 bsm hubby tercinta! ke mana ye honey? semestinye ke endon! yadayada!tempat sopping yg heaven! yeaaahhhhh~ i loike! i tgh gile dgn lace! gile dgn kebaya! gile mcm2.. klu bole nk buat baju kt sn trus... plus klu time tu tengah preggy ke.. boleh sopping brg2 baby! wehuuuu!~ amin! amin! mudah2an! 

ok psl mlm td! Dr pkl 00.00, 9.11.10. payah sungguh nk login! fuh! mati2 aku ingt aku slh password! owh rupenye tidak! line ngokngek rupenye.. memule plan nk g satu family,ingt nk plan g tempat lain, tmpt yg indahh dn nyaman...tetapi! pikir punye pikir, xjadilah! takot gak klu hubby ada job!. mama ada hal itu ini! atleast tmpt yg i nk g ni xla ralat sgt klu hubby ada hal aka xdpt ikot kn.. klu click yg 3rts++ sorang..klu x jadi, ralat OOoo! so berpikir sehingga  jam 3 pagi! hehehee.. pikir dan pikir sambil try utk login, isi details, pastu line BZ! urghhhhh.. hal itu la yg mentension kn aku! sewel btol! sgt bz ajeee.. siap ada Bee lagi! nasib ko cute Bee!! try lagi dan try lagi sampai lebam! and akhirnyaaa ku berjaya! tnpa apa2 gangguan! ( kot2 dorang tdo mampuih ni, dah xbz mcm td)huh! Alhamdulillah! br boleh tdo dgn AMAN!! ZZzzzz..

tibe2 terdengar bunyi msg masuk! tersedar dari tidur, blur2 baca msg! what?? hubby?doinkkkkk**.. biarbetoll??! blurblur... tapi dlm kebluran aku trus tekan button call. BB! BB! yeaaa!boleh ddgr sora bb! i loike! rindu nyeehhhhhh!~ aissshhhhh~borak2 bgth pasal gudnews ini.. naseb hubby kata "ok syg!"! heheee.. i membebel berejam2.. smpai penat bborak!  qadaq bcerite utk 3mgu++ (mtk2 u xboring la eh dgr i membebel, mesti u rindu an an an) hihiii..

ok la.. actually byk lg nk cite tp tgh bz update thesis saya ni.. so nnt bile2 free sy sambung balik la ehh. owhh btw nard,ajim n naza berjaya booking pada hari yg sama! yahooo!yg best nye aku tgk org2 kat fb smua tgh bz2 nk booking, siap begging kat fb..status pasrah bagai! hahhaaa.. yg aku ni relax ajee.. melihat kekalutan kalian...bagi yg berjaya, TAHNIAH! hv a wonderfull trip+honeymoon! kpd yg tidak bjaya lagi, sila cube lg! online la dlm pkl 3 pagi mesti xbz!


ok bye!

No comments:

Post a Comment