Monday, November 8, 2010

cite smlm!

dsbb kn aku kepenatan smlm. aku smpt upload tp xsmpat nk berceloteh sakan kt smua entri aku.so,berbalik pd entry yang lps  Sepetang D Banting! Al kisah, pagi2 lg dah dpt msg dr neighbor,ajak g dusun jambu..wehuuuuu! memandangkan aku free so ok kan ajeee.. (aku kn suke g jln2) =) perjalanan around 1 1/2 jam.. huh! tapi akak penat sikit.myb xbiasa plus jalan kampung..lekuk sn lekuk sini..sampai2 je..mmg sakit bontot!but bile tgk all the trees, environment kebun! sgt2 cool! tenang je jiwa ni. ( aku xtahu la kn myb aku ni bdk kampung, aku ttp suke suasana kampg! nyaman!) yang bestnye, aku kat sn makan kat bawah pokok aje.. makan la byk mana pon! sampai kembung pon xpee... freee aje.. tp klu u ols nk bwk balik sekilo rm5! mcm2 jenis jmbu air ada.org2 kmpg kat cni ckp, klu dorang boring2 dorang bwk tikar, bawak pencicah, n petik buah jambu tu direct dr pokok!mkn smpai boring. wow! sgt best ok! kat sn juge ada kraf tgn .. bole la cuci2 mata tgk..after dat, kami g kilang kerepek! my fav lor!nyummmy! aku borong bsungguh2..hehee..terasa mcm nk raya pulak! sgt murah ok!ya Ampun, heaven! nnt hubby balik, musim buah durian ke, manggis ke.. mahu ke sana lagi! wehuuu!~

for nxt entry  heheheee ... punye la aku plan baik punye nk clbrate____ for u, endup ko th dah!..tgh2 xcited bercerita!sowiii.. da x surprise dah! sebok je ko kn? tibe2 dtg aku xpasan dowhh! aku ter.. so skg ko da th, nnt da tibe masa nye ko bt2 terkejot aje laaa k.HAHAHA.. ko suke buat aku rasa serba salah.huh! sll plan psl ko mesti xjadi! cesssss!.p/s: ko gn hantu raya ke weyhh?! Hahah!



p/s : smlm juge aku telah membuat satu tindakan bodoh yg tiny laaa.. iaitu aku terdelete smua comment aku kat blog ini..hikhikhikkk..gilos!

No comments:

Post a Comment