Tuesday, November 9, 2010

Alamak? Bankrup?!

AA (tiru yg tulis cmni)hihiii.. AirAsia yg sudah membuat husbandku bankrupsi! hmm aka AinulAzurah jgk lee..hehehe 2 in 1! so, da kena start kompol duit! n aku hope sgt aku da keje da masa tu..AMIN~

hmm..td bb kata nnk kol. tp xkol pon..uwaaaa~ jiwa kacau! n 1 hari ni aku ttdo ptg! adoiii! lama gileee.. ni gara2 stayup mlm td..huahahaa..padan muke ko ainul! kehkehkehh...

hubby mms gmbr  die makin kurus.. adoi! aku ni membolaaa ajeee..uppsss! apa nak jadi??! huh!~ tensen oo bile hubby kurus, nnt nmpk saya mcm giant!gile! adoiiii~~ xmo! xmo! saya bkn giant! saya... (aku pasrah...) berat xmo turun2 dah..doinnkkk! 60kg! tak 60kg, 61kg..62kg pulakk..pas2 60kg blk.. mcm2 je laaa..adussss.. parah ni ainul parah! ape ehh nk buat! lemak ni da tepu sana sini! adoi! mcm mn nk cairkn balik lemak2 ni.. uwaaa~~ ayat nk salahkn bb" bb la yg buat i mcm ni!!.." hehehee.. bb jugak! blueekkk biar kn dieee =) 

owhhh ada gudnews lagi.. myb hubby balik 21hb! yabedabedooo! mtk2 smua lancar la..

owwhhh, kpd kwn2 hubby yg weddingnye jatuh bfr hubby balik, sori sy xdpt pergi seorg diri.hope u guys phm la ehhh..kang makcik tersadung batu jatuh..sapa nk tolong cover line utk makcik! hehhee... klu husband sy ada pasti sy xakan ada apa2..ecehh..ayat poyos ainul! tlg laaa.. sbnrnya sy xreti pergi kesana kemari tnpa hubby. melainkan dgn teman rapat saya! .. ngade2 kn? tp ni betol2 bukan cobaan.. ok laaa.. mahu kemas bilik.sepah! gara2 airasia! kuangkuangkuang.. ok saya pergi dulu.. tata!

Ainul! tahun dpn kamu pulak yg kena mencari rezki utk keluarga!

No comments:

Post a Comment