Tuesday, July 26, 2011

hurmmm..

actually ade appoinment ngn doc pagi ni.. tp sbb hubby kena p kerja.. so xjd p spital arini. bkn nye ngade2 xleh nk drive sndiri.. cume lately sy xbrape nk brani sgt nk p sorang2.. takot2 sakit nk beranak ke nnt.. pheuuwww.. tu yg sanggup cancel kn appoinment doc td tu..selambehhhhh...

pagi2 g kedai sebelah ngn mama.. saje minum2 .. tibe2.. tok kadi yg nikah kn sy dl tegur my mom.. dialognye begini:

Tok kadi: minum?
mom: iyeee..
tok kadi: ni ank yg ari2 yg nikah tu ke?
mom: ye laaa...

aku th die nk kate aku gemok ni (dlm hati berkate2)

tok kadi: dl selim melim.. skang bkn selim lg.. selommm dah...
aku n mom: bantai gelakkkk... kahkahkahkahhh..
tok kadi : lagi besar dr mak die ni..
mom : die pregnant mmg trus besar.sy pon risau dgn die ni..
tok kadi : abis laaa..kna jg lps bsalin..klu x laki awak lari nnt...
...............
me: senyummm...

hihiii.. itu la yg sgt2 kelakar arini. sbb br arini aku keluar rumah. org lain tgk je aku.. tgk dgn muke pelik..mcm kenal xkenal sgt..huhu... atau mereka rela berdiam sj kot2 takot aku touching... tp xde touchingnye dah.. da tebal telinge ni org ckp bnda yg benar kn.. bkn bnda xbnr pon n sy terima hakikatnyeee ....


skang dah 9bln 6hari.. sllnye baby active mlm2 n bt aksi sondol menyondol kat bawah ni.. but now... pagi2 pon baby da active.. sakit ooo.kdg2 tu terasa mcm kat bawah ni dah start terbuke sikit2..mlm pulak da start tdo xnyenyakkk.. mengereng salah..telentang salah...pheuuuwww.. tu yg cuak skang ni klu nk g mana2... so ainul jgn nk ngade2 nk p mana2 pasni... ddk rumah sajelah labu......

tibe2 teringat kat opis..rindu plak ngn dorang2 semua.. rindu kat 3org gadis..wpon sorang itu sudah ada baby..(my bos laaa)..nk g keje..tp bile jln rs baby mcm nk terkeluar..camne tu??...hmmm..sbr je la ainul. lps pantang..kerja menimbun2 menanti... huaahhaaa..haa time tu aku rs klu pening n ada prob pon badan n mental dah cukupstabil dah..dah bole berlari ke sana ke mari tnpa mngeluh ape2.. aissshh x sbr plakkk... n abis laaa bdk2 ni kna nnt.. ur big momma da boleee ikot u all bt keje n blablablaaa... kuikuikuii... xsenang ddk la kamu kamu nnt...


Ptg nnt hubby kena call hspital set kn appointment..
hari ni ddk rumah saje laaaa..
bye2..





No comments:

Post a Comment