Monday, July 25, 2011

What a day..

2day one whole day p ambik BSP.
kali ni kat hospital Ptrjy.
pheuwww... penat! sehari suntuk bsm hubby hadap bnda yg sama.
dari pkl 8am till 10pm.. lame kn?
as usual ambik drh 4x..
sll ambik kat jari je..
kali ni 4 4 ambik kat pergelangan lengan tgn..
kiri dan kanan.
dlm keempat2 nurse yg ambik darah aku td..
sorang je yg xsakit.. yg lain sakittttt!
n aku hangen jeeee..
ptt mereka da xpert ambik drh.. urrgghhh..
tension haku td.

so esok plak appntmnt ngn doc.
pagi juge.. tp aku plan nk dtg lewat ..
malas nk hadap jem mls nk hadap bnda yg sama..

hmm.. br arini aku perasan yg aku dah 9bulan 5hari...
what? oo ooooo...
tunggu hari je ni.. pheuuwwww...
cuakss cuakkkssss..

doakan saye ye kwn2...
mudah2an sy ade kekuatan utk bsalin nnt..
insyaAllah..amin..

nak mengeluh jgk..
pheuwww..
hari ini adalah hari penat sedunia..

eehh bfr tlupe..
td i ngn hubby tgk harry potter sambil2 tggu pkl 930 td..
kat Alamanda la kn .. mn lg...
hehhehee...

ok gtg.

No comments:

Post a Comment