Wednesday, October 27, 2010

b.l.a.c.k.o.u.t.!

Fuhhh..tgh syiok2 study.. baru chapter 1 pon.. hihiii.. tibe2 blackout daaa.. aissshhh ! potong stim btol! tibe2 dlm keadaan sunyi.. tibe tibeeeeee.....................
aku terdgr suara org mengilai...tapi org ke yg bleh mengilai mcm han**! wohoooo...! aku ingt aku sorang je dgr.skali era n my mom pon dgr.ape lg kami pon cpt2 kumpul kat tgh2 rumah..scary gileeee... memandangkan smlm selasa mlm! mmg lla seram! sbb dlm hadis (klu xsilap) / org2 tua pon pnh kata benda2 yg xelok sllnye akn merayap mlm selasa!tooiinnkkkkk! kami ni xla terkezut sgt sbb nenek kat sebelah ni ada bela2 ... bela? hope uols phm laaa..  dulu kalau petik buah die tnpa izin, mahu demam seminggu.fuhh! n bau kemenyian(ntah btol ntah tidak aku eja ni) ! dulu pon penah jadi, time arwah papa bt catering,potong ayam n daging, papa xbuang lagi all the tulang,darah2 n etc..mlm 2 jugak dgr bnda yg sama.. mengeremang kot time tu. bayangkan tgh2 pasang tv, tgh2 rumah ni kecoh,mama n papa xde pulak tu. tetibe kami adk beradik serentak g ke tgh rumah. muke cuak!takot!sbb dgr somthg! ape lg adik azan aje laaa.. huh! so smlm mmg scary! fuhh.. stop la cite psl momok ni.tatott! kang penunggu nenek sebelah ni kacau aku kang mlm nnt. da la sebelah bilik aku ni je..uwaaaa. takot kot!.. haaa.. pasal blackout! adalah aku menunggu dlm 1 jam! fuhh..kena kerumun ngn nyamuk! adusss.. ngn panas nye lagi! huh! ape lg cpt2 aku call TNB! rupe2 nye pencawang kat kajang terbakar! alamak! mahu lama lagi ni! chaiittt! xde mood nk study! try tdo! n dlm pkl 4++ br la ada blk electric. alhamdulillah! sejuk kembali! n tadi aku terlajak subuh! boleh?? adoiiiiii! huh! u bad ainul! no gud! ok laaa.. nk sambung study! daaaa.. =)

No comments:

Post a Comment