Sunday, October 10, 2010

kami kenyang!

adoii..smlm byk btol mkn sbb ada open hse n kenduri! n harus le makan dan makan smpai nana pon pelik tgk aku ni ha kuat makan.. huahhahaa.. aku ckp kat nana. " na, aku da mls nk diet2 lagi dah ni... klu diet nk dpt baby pon ssh ok! huahahhaaa .. so dsbb kn aku nk ada baby, so no more diet.. aku tahu np aku lmbat skit.. sbb aku dok pulun ubat diet pasai after kawin plus raya, aku gemok sgt..64 kg! berat ok! huahahaaa.. bile nenek aku da sound aku xleh diet n ambik ubt2 kurus ni ( pil / teh org kampung ) yg panas yg kering kn rahim, so terjadi lah kejadian yg cam gitu. iaitu KUAT MAKAN! hah!lg2 ku ni jenis ssh nak berak! makan la byk mana pon, kdg2 seminggu selambeh xberak! plus perot aku ni aku membentuk byk bonggolan! hihiii.. cute ok ada tummy after kawin..kehkehkeh.. " kata bb. ( dlm keadaan terpakse puji wifey die ) kuangkuangkuang! smlm pon nk djadikan cerita kawan bb (kit) pon tgor! "woii ainul! apehal ko gemok skang? selambeh aku jawab! " da mmg aku gemok mcm ni nk bt camne.. jnji seksi!kehkehkehh.. smua nye besar kot..  kit kata, aissshhh, ainul aku xth la ko besar mcm mana bile ada isi nnt. hehheee.. " aku th kit, ko kn kecik, bile aku dah membesar, bile ko ddk sblh aku, ko terasa ko kecik kan.. lagi2 aku pakai kebaya pendek..abis nmpk segala kelebaran ku. tapi kit.. kwn ko tu suke aku da lebawwww, sbb die yg soh aku pakai kebaya itu... hihiii.. dl die terpikat kat aku pon pada kelebaran aku leeee.. huahhahaa.. time keje dl rupe2 nye kwn ko tu skodeng@usha montot aku ni haaa.. kehkehkehh.. tp die silap kit, die xtahu yg montot aku ni boleh lagi besar bile sudah diadun! adun ??baik punyeeee!!!! oleh nye juge kn?!! hahahaa.. smpai die pon pelik aku boleh besar mcm gini! adoooiiiii! plus aku pon pelik aku boleh besar mcm ni lps kawin.. hihiiiii.. sgt besar ok!adoiiii! tepok dahi! sekali lagi! peeekkkk!~ huh! tapi xpe, nenek pon kata, nk buat cmne, keturunan, bontot nenek pon besar! smua keturunan aku pon besar! lagi2 tang depan dan belakang! asset ok! hihiii... ok la.. penat dah meluahkan perasaan.. fuhhhh!

sekian!









No comments:

Post a Comment