Monday, October 25, 2010

d.e.l.e.t.e!

hurmm... what past is past aite? huh! aku pantang betol klu org dok ungkit tettt!!!.theeeeee..*talk to the hand* da lama kot.da berzaman kot..senang cite, cite lapuk laaa... huh! boring aku! nak termuntah aku tau! kadang2 kite manusia ni cukup2 la ngn kisah kite yg lama2 tu.. myb ada certain part je yg kite boleh nk bercerita balik..i.e ..cite lawak kee..zaman kebodohan kite dulu time belajar ke?? tersalah pilih bf ke? huahahaa....tu xpe..tp balik2 itu..AKU BORING lah! tapi nk bt camne..pandangan org,kepala otak org smua lain2..so layan kan aje laaa... cume yg aku tahu skg aku hepi ngn life aku! aku HEPI! sila ingat itu. n one more thing, hal2 aku yg lepas2 pon aku da xingat! aku dah lama campak jauh2..aku buat hal aku dulu2 macam hampeh aje..aku dah buang jauh2 ok! so klu korang tnya aku apa aku rasa bile nmpk ex aku, so aku akn jawap??perlu ke rasa apa2..bile aku g kenduri ex aku?? aku akn jwp.. perlu ke aku rasa ape2 lg? bile aku terserempak ng ex aku? perlu ke aku rasa apa2 lg dn lg..bile kwn2 aku dok kena kn aku ngn ex aku bile terjumpa time kenduri or bile2..perlu ke aku rasa terkecewa?? or bagi aku lebih senang aku nk tergelak kuat2 iye lah! *cerite lama *cerita zaman kebodohan aku* cerite zaman kejahilan aku* itulahhh...cerite cerita yg mengajar kite erti kehidupan!betul! ..so please! aku sememangnye tidak ada sedikit rasa hati pon bile aku terserempak dgn ex ex aku tu ok! tlg laaaa..aku dah hepi skang kot! n utk wanita yg kat luar sana itu, tlg ehhhhh... xde maknenyeeee.. (jgn pulak bile xbf kamu call,tertegur bile nmpk kamu,bile mintak no phne kamu, bile puji kamu cantik,makin cantik... itu xbermakne ex kamu tu suke kat kamu! huh! ape yg aku tahu perempuan mmg suke terperasan sendiri!) walhal nk info pasal kite sbb nk hantar kad kawin. n certain lelaki mmg suke memuji..dah benda betol kn?? hahahhaaa!sgt borink ok! melainkan, ur ex call ckp menyesal i tggl kn u,i syg u lg, knp u tinggal kn i, knp dan knp...*blablabla* ( so itu br btol nk perasan n sememangnye lelaki itu giloss!huh...)aku xla kata aku ni bkn perempuan kn, tapi dsbb kn aku hidup dgn kaum adam dari kecik lg!so aku th la selok belok perangai mereka,sehingga kn aku pon kdg2 jadi ter 1kpale dgn mereka itu....thehehee..xcaye??xcaye sudah! sbb tu mereka lebih suke kwn ngn aku ni haa..sbb mereka sll kata"ainul ni lelaki juge..badan je pompuan" huh!kdg2 rs best juge bile kwn lelaki yg ckp mcm tu.meaning mereka selesa n percaya kat aku =).Alhamdulillah... so please! jgn anggap aku ni mcm pompuan yg lain2 ok! not me! klu korang xkenal aku xpayah nk judge aku pape! aku xpenah kacau idup korang, yg aku tahu korg je akn terasa terkacau oleh aku?? siapa yg salah??aku ke kamu??so plsss jgn nk blame aku pape.. jgn nkk buat cerite apa2..aku xsuke cite cite free ni.huh! low publisiti!  BORING! aku xtahu nk ckp ape lg... penat oo membebel! so sekian! Nyah kamu dr hidup aku.. p/s : klu kamu xsenang dgn aku,xsuke dgn aku, so ape lg! angkat la kaki sendiri! yang penting wahai perempuan wahai lelaki kat luar sana itu..,sekarang n bile2 insyaAllah aku hepi dn akn hepi ngn life aku smpai bile2.. AMIN!~ stop talking rubbish! Non-sense! huh!
p/s : klu anda dah  jadi isteri org , maka hukumnya! BERDOSA besar! klu dok pikiq lelaki@ex ex ex kpd ex anda! gilooosssss!!!!! NERAKA JAHANAM lah jawapnyeee...*tutup buku* (sbnrnye dah lama kot ttp, da xingt pape lg pon,tp ada segelintir manusia cuba pertikaikan.tu pasal dok emo kat cni! hati aku sudah CLEAN!) sekian!

lastly, so kepada gfs...ex ex kpd ex aku.. xpayah nk terasa terganggu ngn aku ok! xde maknenyeeee~~ sekian!adios amigos,nandos! hahahhaaa~~ tetibe lapaq!huh! *aku xbersalah*

No comments:

Post a Comment