Tuesday, August 24, 2010

At Last....

Yeaaaa,,
Finally!
i da decide nk berbuka kat mana wif my gals (nard,kema,nana,su,noya,sai+...)!!
jengjengjenggg..
cant wait !!!
weehuuuu!!!

sambil2 berchat n pilih2 tmpt makan..tiba2...guys, ada byk gosss....kami : bla bla blaa...fuhhh.. dpt tahu berbulu je telinga n mata ni!!kata2 dr hati yg tulus lagi ikhlas plus lagi bersuluh!!Hey pompuan!!, u knw wht??!!u're so ANNOYING! Amazing?? nada.. pity u!!!! pls b noted!huhh..TOLONG! jgn nk mengata + merendahkn + menburukkn org lain .. n pls pls plsss..klu nk bercakap psl org wahai perempuan, pls la tgk cermin tu dulu..ala cermin yg u beli tu?? dah pecah kot cermin tu agaknya.. ni i nk bgth u.. nk terus terang kt u!u adalahperempuan yg sungguh xsesuai nk dbandingkan dgn i yg sah2 jauh lagi BAGUSSS@AMAZING dr you!smua pon tahu n ofcrse u sendiri pon tahu.sbb tu u xpuas hati ngn kami kn kn kn??sebok nk ambil pedulikk..tp.. eeee~ teetttt!! hahaaa..GOTtchaaa!!! btol x guys??!!Pape pon gal,.. ok x?uuppssss!!! terkena batang hidung tu sendiri kn??rasakan.. huahahhaa!! u guyss,, klu u dgr cita i ni pasti u xpercaya!! demn!! "kwn" kita kot!kwn yg danggap mcm sedara kunun! CISSss for dat gal!!kita smua pon xakan percaya ada perempuan yg sebegini rupa!!~~u ngn laki u sama je.. so jgn ckp kat org.. ckp kat diri sendiri bolehh?? i rs kn kot2 u ni iblis btopengkn manusia!! dr dulu, dr kecik smpai besar smpai skang x abis perangai u tu.. i u i u konon!!! hahhaa.. MUKE kampung!!pakai la makeup tebal mana pon, baju mahal mana pon, apa2 yg mahal la.. tp klu xkena xkena jugeee... GONJENG ayat yg sesuai utk kamu!! slama ni aku xckp apa..but bila i diam, perangai u makin SUCKSs..


BOOO you gal...!!


sori teremo lebeyh.. sbb slama ni aku diam je.makin teruk plak perangai minah tu.. naseb ada kwn aku ni yg terdgr crita kamu itu dn ini..klu x slama ni kamu menyamar.. yg xboleh blah nyee.. time aku nikah xpulak aku ajak dtg.. ttahu2 ada ko!ee nk je halau!! nk tgk apa aku xtahu lah kn??? urghhh...agaknye die skodeng brg hantaran n bilik tido aku agknyeee.. nk compare la kot.. weyh, aku ni bkn nyer jenis2 nk tayang brand mahai ka apa kaa...bt susah susah aja @ bt tebai muka ja dtg majlis org tanpa diundang!!mata kamu tu melilau je..mcm cr sesuatu..actually aku xpasan pon but kwn2 yg ko knl gak yg perasan.. hahahaa...ko dah tahu ko x suke aku.. so what?? go to hell la!! kn?? dats it!! habis citee... aku tahu n smua org pon tahu babe niat ko dtg mlm nikah aku dat day.. kwn2 yg lain pon tahu babe! xpyh bt2 sweet ke apa.. Gottchaa!! sekali lg.. maluuu SIOTTTtt!!p/s: aku ni jarang nk teremo sebegini.. ni pasal da xleh blah dah ngn gal ini!!story ni aku br dpt th,....klu ko nk kutuk aku gemok ko nk bangga ngn diri ko yg kurus tu.. so..ape kesah nyeee kn?? yg aku th, aku kenal ko ko mmg keding+ kecik.. ko da besar br ko gemok kn..pas2 ko kurusss blk.. yang aku ni mmg aku dr kecik mmg mcm ni pon mmg gemok.. so apa masalah ko?? nk suruh aku plak kurus mcm kau?? xde mknenyeee..so tolong ehhh.. xpyh nk compare2 bagai..ni la die ... xmatang lagi kot wpon muke macam dah berumur lg dari akuu!! hihiii..

again!!


BOOO u gal!!! 

knp aku mcm ni .. ni psl ko juge sbb ko dah MELAMPAU!!! i xpnh ckp apa pon slama ni n now.. hambekk engkau!!!!i th u x baca blog i..tu psl i mengamuk kat cni.. fb kang, smua pon dpt tahu sapa kamu!!  n again!!..





BOOO u gal!!!

tetttt!~~ hasil luahan hati i kpd org yg xakan baca blog ni pon..hihii.. buang masa ke?? ehh xlaaa.. jnji LEPAS!! bkn melepasss ok?! n hopefully 1day u akan tahu sp kawan sapa lawan you.. sbb i xhingin pon nk ada kwn mcm u ponn!! xmooo!! ckup ngn apa yg da ada... sbb tu kami dr dulu bt2 xtahu je psl kamu sbb kami tahu bile dah besar kamu akn jadi manusia yg sebegini rupa.. haha..



BOOO u gal!!! 

Sekian =)
i mcm ni psl i da meletop ... =) ngeee~~ sabar dah xblh blah! haha~~
yg pasti reunion nnt aku akn pasti kn ko xdtg@x akn dpt joinn kami!! ...
baru puas hati aku.. aku dah kata dr dulu lg ..jgn sesekali bermain dgn api!!
kerana mulut kau badan binasa!! ada PAHAm!!!

No comments:

Post a Comment