Sunday, August 29, 2010

what a day!

hurmm.. boring..br nk bt abstract fyp. hurmm..NACA 0008! adoiiii!~~ malashh nye aku skang neyh! hurmmm... esok kna g fac.kena settlekan my model. hurmm baru siap 1ketol.esok aku ambik gmbr aku upload ok!! tgk hasil kerja tgn ku..wawawaaaa....ada lagi 4ketol nnk kena siap kn..adoiiii lg sekali! *doinnkkkk** hari n bgn lewat pasal makcik n pkcik tdoq lewat..lalallaaa~~ xde keje bln2 posa ni kot..hahahaa.. dunia ni pon a bit terbalik..hurmm..mcm mn ni ainul nk jd isteri yg bagus??!! huh! terok btol kamu ini!.hihiii..

hari ni mcm terpikir nk g tgk2 brg lg sikit. nk cari cadar for katil  yg gemok  ini..urrghhhh!!~~ ngada2 betol katil ni nk baju baru! lepuk kang! peekkkk** ha kn da kena!! ptt beli baju utk aku tau x?? ni baju katil yg nk kena beli dulu! saiz yg paling gemok pulak tu.sah2 mahai!! uwaaaa... hihiii.. xpexpee..org raya, katil pon nk raya jgk eehh.. hurrmmm.. huhu~~sabar heri sabar!!! heheee...


ok memandang kn tgh sale, baik aku secara bijak mengambil peluang nk beli bnda yg murah2 aje.. dsbbkn aku ni rajin g jalan2 aku th mn 1 brg btol2 sale ke x.. kwn2 time2 sale ni jgn teripu ok! bijak lah berbelanja! fyi aku ni mmg la xkaya nk beli benda2 yg xsale.harap maklum! sekian!

hihiii... JOM !

No comments:

Post a Comment